Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musím Vám trochu odporovat. Sama jsem byla přijata do první třídy v mých necelých šesti letech, (kvůli malému počtu dětí, kteří tehdy do první třídy nastupovaly) - a nijak mi to nevadilo - ani že jsem byla ve třídě po celou dobu školní docházky nejmladší. Ve škole jsem byla ráda, doma jsem se již nudila). Je to individuální, záleží na fyzické i psychické vyzrálosti dítěte. Ale chápu, učit celou třídu 5 - 6letých dětí musí být pro učitele velmi namáhavé. Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 981x
Měním názory. Baví mne pozorovat svět a  učit se. Pozoruji, jak se řád rodí z chaosu, bud násilím nebo spontánně - to je lepší. Trochu chaosu není na škodu.

Seznam rubrik